- Svetomir Bojanin: "Neuropsihologija razvojnog doba i opšti reedukativni metod", Beograd, 1979. (228 str.)
- Svetomir Bojanin: "Neuropsihologija razvojnog doba i opšti reedukativni metod", Beograd, 1985. (441 str.)
- Svetomir Bojanin; Koviljka Radulović: "Socijalna psihijatrija razvojnog doba", Beograd, 1988. (341 str.)
- Svetomir Bojanin: "Škola kao bolest", 1. izd., Beograd, 1990.
- Svetomir Bojanin: "Škola kao bolest", 2. izd., Beograd, 1991. (158 str.)
- Svetomir Bojanin: "Duhovnost, psihijatrija i mladi", Beograd, 1994. (154 str.)
Светомир Бојанин - ГОРДИЈЕВ ЧВОР МЛАДОСТИ
...млади постају плен свих оних који им обећавају слободу без одговорности, а живот као вашариште ђинђува.
Судови о томе да ли је нешто прихватљиво јер је напредно,
научно, модерно, савремено, као варнице муња, севају небом идеја
младости заносећи њихове мисли и сањарења[...]Тако млади постају плен
свих оних који им обећавају слободу без одговорности, а живот као
вашариште жинжува.
Уместо предговора, Аутор.
Издавач: Манастир Ковиљ и Братство св. Симеона Мироточивог, 2009.
247 стр., броширан повез, 21цм
Проф. др Светомир Бојанин, аутор књиге "Тајна школе"
Др
Светомир Бојанин, дечији психијатар, рођен је 1932. године у Болману, у
Барањи. Стручна јавност га познаје, поред осталог, и као професора који
је увео предмет неуропсихологија на Универзитет у Београду и предавао
га на Дефектолошком и Медицинском факултету. Аутор је и коаутор два
универзитетска уџбеника и више стручних монографија из области
психијатрије развојног доба. Шира јавност га је упознала као аутора
књиге “Школа као болест” (1991.) у којој је исказао своје ставове о
неприкладном односу савремене школе према менталном здрављу деце и
омладине која их похађа. После анализе промена у овој области протеклих
десет година, и увида да се криза савремене школе убрзано продубљује,
професор Бојанин у књизи “Тајна школе”, као одговор на овај изазов,
представља широј јавности један модел школе каква би она требала да
буде, као и целовиту анализу стања у савременом, пре свега домаћем,
школству. Он сматра да је у садашњем тренутку неопходно развијати
ваннаставне активности у школи и тиме ову институцију учинити средиштем
друштвеног живота ученика који је похађају.
Нема коментара:
Постави коментар